سياسة الاسترجاع والاستبدال ورد المدفوعات - Returns, Exchange & Refund Policy

Returns & Exchange Policy

سياسة الاسترجاع والتبديل ورد المدفوعات

في حالة عدم رضاك عن المنتج أو في حال وجود خلل في المنتج، تستطيع في خلال (3) أيام من استلامك المنتج أن تطلب "طلب إعادة المدفوعات/ المنتج" لإرجاع المنتج.


الاستثناءات:

عملا بقوانين النظافة والصحة العامة فلا نقبل ترجيع منتجات الصحة والجمال (أجهزة الحلاقة، أجهزة إزالة الشعر، أجهزة العناية بصحة الفم والأسنان وغيرها)، كما أنها غير قابلة للاستبدال أو استرجاع المبلغ المدفوع، إلا في حال وجود خلل مصنعي في المنتج وذلك خلال مدة (3) أيام.


لا يتم استرجاع أو استبدال الأصناف التي يجب تخزينها في الثلاجة مثل ( الأنسولين والهرمونات وغيرها ).


لا يتم استرجاع أو استبدال الأصناف التي يجب أن تحفظ في درجة حرارة ثابتة مثل حليبات وأكل الأطفال وذلك حرصا على صحتكم حسب تعليمات وزارة الصحة.


لا يمكن استرجاع أو استبدال المنتجات المصروفة عن طريق التأمين الطبي.


في حالة ارجاع المنتج بسبب خلل في المنتج أو عيب من الشركة المصنعة أو نتيجة ضرر خلال توصيل المنتج أو بسبب توصيل المنتج غير الصحيح / الخاطئ، فلن يتم احتساب رسوم إضافية لخدمة الشحن أو رسوم التحويل البنكي. في حالة الارجاع لأسباب أخرى، (حاجة العميل إلى تبديل المنتج أو تغيرت رغبة الزبون بشكل عام) فسيتم احتساب رسوم الشحن أو رسوم التحويل البنكي على العميل.


عند التحضير لترجيع المنتج، يجب أن يكون المنتج في حالته الأصلية مع كامل الإكسسوارات وكتيب الإرشادات الملحقة. لا نقبل ترجيع المنتجات المحتوية على خدوش أو كانت متضررة بسبب سوء الاستخدام أو نشوء عطل بسبب استخدام فولت غير مطابق. 


لنا الحق بالموافقة على قبول ترجيع المنتجات التي لا تستوفي المعايير المذكورة أعلاه.


Return, exchange, and refund policy

In the event that you are not satisfied with the product or if there is a defect in the product, you can, within (3) days of receiving the product, request a "product/refund request" to return the product.


Exceptions:

- According to the hygiene and public health's laws, we do not accept the return of health and beauty products (shavers, hair removal devices, oral and dental care devices, etc.), and they are not exchangeable or refundable unless there is a factory defect in the product within a period of (3 Days).


- Refrigerator products (such as insulin, hormones, etc.) are not allowed to be returned or exchanged.


- Items that must be kept at a constant temperature, such as milk and baby food, are not returned or replaced, in the interest of your health, according to the instructions of the Ministry of Health.

Disbursed products cannot be returned or replaced by medical insurance.


- Returned or exchanged products due to a defect in the product, a defect from the manufacturer, or as a result of damage during the delivery of the product, or due to the incorrect/wrong product delivery, neither shipping service nor bank transfer fees will be charged. 


- For returns or exchange for other reasons, the shipping fees and payments' fees will be charged by the customer.


- Products to be returned or exchanged must be in its original condition with all accessories and instruction manual included. We do not accept the return of products that have scratches or were damaged due to misuse or malfunction due to the use of mismatched volts.


- We have the right to agree to accept the return, exchange, or issue a refund of products that do not meet the above criteria.